20 Şubat 2012 Pazartesi

KELBNAME

evet aslında en uzun ve en güzel şiirim kelbname'dir. Fakat bu hicivi internette kesinlikle yayınlamadım.. Çünkü bu şiirde eleştirdiğim,köpek yerine koyduğum şahıs yani muhatabım geri adım attı ve amiyane tabirle "yola geldi" Bu şiiri 4-5 arkadaşıma okudum ve hepsi de istisnasız çok beğendi... 67 mısradan müteşekkil bir hiciv olan KELBNAME şair Şeyhi'nin Harname'si var da neden benim Kelbname'm olmasın düşüncesi ile ve bu şiiri kaleme alacak kadar sinirlenmem suretiyle yazıldı.. tahminen 3 gün sürdü, yani en çok uğraş verdiğim şiir anlamına da geliyor.. 19 Ağustos 2011'de başlamıştım yazmaya.. zehir zemberek hatta ve hatta son beyitinde argo olan bir hicivdir.Bu şiirde tenkid edip köpek yerine koyduğum şahıs verdiğim süre zarfında geri adım atınca bunu yayınlamadım ve yayınlamayacağım.. çok merak eden olursa şiiri gönderebilirim.. tamamını olmasa da sadece 1 beytini verelim..:))

    Gitseydin burdan kurtulsaydı ahali
    senin sıfatın bir soysuz kelb misali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder